Kombucha a „cashual dining” podczas pandemii COVID-19: nowy trend.
Nie bez powodu ludzie, którzy mówią o kombuchy, skupiają się na korzyściach zdrowotnych, bo jest ona największą wartością podobnych napojów funkcjonalnych. Podstawowe kwestie przysłaniają jednak często inne korzystne cechy „boocha”, w tym szeroką gamę dostępnych, zróżnicowanych, pysznych smaków.
Ponieważ COVID-19 wydaje się powracać i odwracać, coraz więcej restauracji otwiera więcej miejsc i szuka bardziej funkcjonalnych napojów, które zastąpią słodkie napoje gazowane i wprowadzają do swojego menu więcej napojów bezalkoholowych.
Wielu restauratorów w lokalach typu „casual dining” zdaje sobie sprawę, że złożone profile smakowe kombuchy — z charakterystyczną cierpkością, owocowymi i kwiatowymi nutami oraz gazowaniem — są idealne do łączenia z jedzeniem. Otwiera to również oczy sommelierom i szefom kuchni w ekskluzywnych restauracjach, którzy wcześniej ograniczali się do najbardziej popularnych napojów bezalkoholowych, polecanych do swoich dań.
To oczywiście świetna propozycja dla osób, które szukają bezalkoholowej alternatywy dla wina lub piwa, ale każdy powinien docenić również, jak dobrze zrobiona kombucha uzupełnia i podkreśla smak ulubionych potraw.
Kombucha by Laurent jest w czołówce tego trendu. Nasze kombuche są serwowane w wielu polskich restauracjach, w całej Polsce.
Jesteśmy podekscytowani, widząc, jak kombucha staje się bardziej swobodnym towarzyszem jedzenia i nadal otwiera się na nowe połączenia smaków. Więc następnym razem, gdy zjesz burgera lub sushi, kombucha może okazać się Twoim najlepszym kulinarnym przyjacielem.