Jesteśmy dumni z faktu, że stanowimy “świadomą markę pod względem ekologii”.
Co to konkretnie oznacza? Mimo że firma ciągle się rozrasta a poziom sprzedaży idzie w górę, etyka oraz zrównoważony rozwój nadal pozostają dla nas priorytetem. Co więcej, naszą misją jest wzbogacenie rynku napojów bezalkoholowych najlepszym, bo organicznym i zrównoważonym produktem. Jako zespół Kombucha by Laurent jesteśmy przekonani, że każdy z nas może odegrać znaczącą rolę w tym procesie. Dlatego też skupiamy się na różnych, lecz przede wszystkim zrównoważonych rozwiązaniach m.in. takich jak sposób produkcji naszej kombuchy i dobór składników z których powstaje. Wierzymy bowiem, że to przekłada się zarówno na zdrowie naszych konsumentów jak również na kondycję naszej planety.
Chcemy oferować nie tylko nowe, ale przede wszystkim etyczne i zrównoważone alternatywy dla tego, co już na sklepowych półkach. Chcemy dostarczać napój, którego proces produkcji nie godzi w dobro wspólnego środowiska. Chcemy produkować napój, którego spożywanie ma pozytywne efekty dla naszego zdrowia.
Owszem, cieszą nas efekty, które udało się osiągnąć do tej pory, ale nasz cel to zdecydowanie jeszcze większy wpływ na rynek Kombuchy oraz napojów bezalkoholowych.
Mimo, że jesteśmy “świadomą, ekologiczną marką świata” to działamy na bardzo trudnym i wymagającym rynku. Konkurencja jest silna i spora zatem wdrażanie fundamentalnych zmian nie jest łatwym zadaniem.
Chcemy należeć do grupy ludzi, którzy prowadzą biznes a jednocześnie wykorzystują go w celu szerzenia dobra. Tylko ciągłe poszukiwanie sposobów aby uczynić ten świat lepszym, zdrowszym i bardziej ekologicznym miejscem ma dzisiaj największy sens.
Dołącz do naszej misji! Razem jest więcej zabawy.